DE FAVORIETE TAFEL VAN ONZE MEDEWERKERS! 😊

Een tijdje geleden hebben wij onze medewerkers de vraag gesteld wat zijn/haar favoriete vloer en tafel is. Vandaag verteld Kim wat haar favoriete tafel is en waarom.


Wat is jouw favoriete tafel?

“Mijn favoriete tafel is met stipt de Brighton! Deze tafel heeft een unieke poot die je niet vaak tegenkomt. Doordat deze houten poot midden onder het de tafel staat kan je de volledige lengte van het blad benutten. Zo kan je dus al snel 6 stoelen kwijt aan een kleinere tafel! Ideaal als je niet de ruimte hebt voor een grote eettafel maar wel graag met meerdere mensen aan je tafel wilt zitten. πŸ˜‰



Zoals ik al eerder heb verteld is mijn favoriete vloer een eiken “Vintage” visgraat vloer.  Een robuuste en stoere eiken visgraat vloer. In tegenstelling tot deze vloer zou ik voor mijn eettafel kiezen voor een glad en rustig blad. Hierdoor creΓ«er je een strak en modern interieur waarbij de vloer een echte “tegenhanger” is en dus de Eye-Catcher in het interieur blijft!

Als afwerking kies ik voor de combinatie van een overlakbare olie met 2 lagen matte lak. In mijn ogen de ideale afwerking voor een eettafel. Waarom? Omdat de lak het hout afsluit en dus goed beschermd is tegen vuil en vlekken. Zo hoef je dus niet bang te zijn voor vlekken wanneer de spaghetti over de tafel vliegt (Ja, ik heb een peuter in huis πŸ˜‰).

Dan rest er nog één belangrijke keuze: De kleur. Hoewel ik in onze showroom vaak merk dat dit de moeilijkste keuze is is dit voor mij eigenlijk de makkelijkste. Ik zou gaan voor een zwarte olie. Hierdoor is de tafel tegen het dekkend zwart aan maar kan je nog wel goed zien dat het een echte eiken houten tafel is. En ja, ook ik heb een mooie zwart stalen deur in huis dus deze kleur combineert perfect bij de rest van mijn interieur! 


Alles weten over deze eiken eettafel Brighton? 
Klik dan hier

πŸ’šπŸ’š

Reacties